Esmaspäeval avati pidulikult Narva-1 piiripunkti uus jalakäijate ja sõiduautode terminal. Uus kaasaegse tehnoloogiaga varustatud piiripunkt võimaldab inimestel ning autotranspordil kiiremini ja mugavamalt piiri ületada, oluliselt paranes ka piiril töötavate inimeste töökeskkond. Narva piiripunkt on üks suuremaid Euroopa Liitu ja Venemaad ühendavatest maismaa ühendusteedest.
Ümberehituse käigus lammutati vana 1990-ndate esimeses pooles rajatud 500-ruutmeetrine jalakäijate terminal ning selle juurde kuuluvad rajatised. Asemele ehitati uus, ligi kolm korda suurem kaasaegne terminalihoone. Piiripunkti rajati 12 sõidurada sõiduautodele, 2 eraldiseisvat sõidurada bussidele ning 8 rada jalakäijatele. Tänu uuele terminalile suurenes piiripunkti läbilaskevõime poole võrra, mis on maksimaalne võimalik tulemus arvestades, et piiripunkt asub Narva kesklinnas. Tulenevalt piiripunkti asukohast ajaloolise Narva bastioni ja linnusepargi kõrval ning kaevetöödel avastatud arheoloogilistest leidudest olid piiripunkti ehitustööd eelmisel aastal oluliselt takistatud. Vaatamata sellele andis Oma Ehitaja valminud piiripunkti tellijale üle kokkulepitud tähtajal.
Narva-1 terminali töid rahastati Euroopa naabrus- ja partnerlusinstrumendi (ENPI) Eesti-Läti-Vene piiriülese koostöö programmi 2007-2013 ning riigieelarvelistest vahenditest. Narva maanteepiiripunkti projekteeris AS Amhold.